שאיבת מים מתחת לריצוף

שאיבת מים כלואים מהווה דבר חשוב מאוד במקרה שבו ישנם מים כלואים תחת הריצוף. מים כלואים תחת הריצוף זה מצב שיכול להתרחש בשל פיצוצים בצנרת, ליקויי איטום או הצפות. חשוב לדעת כי אם יש מים כלואים תחת הריצוף, יש לבצע ייבוש תת רצפתי איכותי שכן, המים הכלואים הללו יכולים להסב נזק הן לדיירי הבית והן למבנה עצמו. על כן, יש לבחור באנשי מקצוע אמינים שיבצעו תהליך בדיקה בכדי לוודא שרכן יש מים כלואים תחת הריצוף ולאחר מכן יבצעו תהליך שאיבת מים כלואים בצורה היעילה והטובה ביותר.

 

השאיבה עצמה מתבצעת על ידי התקנת צינורות המשאבה לנוקודת הריצפה בהתאם לתוכנית הייבוש, המשאבה יונקת את המים מתחת לריצוף למיכל ניקוז, לאחר שאיבת כל הנוזלים אנו דוחסים אוויר חם לבצע ייבוש טוטלי.

 

ייבוש תת רצפתי- מה צריך לדעת?

ייבוש רצפה לאחר הצפה בשל כל סיבה שהיא צריך לכלול גם ייבוש של המצע תת רצפתי. התהליך עצמו מתבצע על ידי מכשיר שאיבה וייבוש אשר פועל באופן עצמאי במשך מספר שבועות. כאמור, מים כלואים הם מים שהגיעו למצע התת רצפתי בשל נזילה כלשהי שהתרחשה בשל איטום לקוי באחד מהחדרים הרטובים בבית, בשל פיצוץ בצנרת או בשל פיצוץ במערכת הביוב. תהליך הייבוש חייב להתבצע בצורה מקצועית ועל כן יש לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

כיצד תדעו שיש לכם נזילה סמויה?

אם אתם תוהים כיצד בכלל תוכלו לדעת שיש לכם נזילה סמויה כלשהי שיוצרת מים כלואים תחת הריצוף שלכם, כדאי שתדעו שישנם סימנים שונים אשר יכולים להעיד על הנזילה המדוברת. לא פעם יופיעו בקירות הסמוכים לרצפה סימני רטיבות. יתכן כי תופיע אבקת תפרחת לבה על הרובה אדר יכולה להיווצר כתוצאה ממים שעוברים דרך הריצוף או מלחות. כמו כן, יתכן שתיווצר רטיבות כלשהי בתקרה של השכנים שמתגוררים מתחת לדירת המגורים שלכם וכן, יתכן כי שעון המים שלכם יעבוד יתר על המידה ותקבלו חשבון מים גבוה בצורה חריגה.

כיצד מטפלים במים כלואים?

ייבוש חול רטוב או טיפול במים כלואים במצע מסוג אחר, מתבצע לרוב במכונה ייעודית אשר שואבת את המים מתחת לריצוף באמצעות שימוש בוואקום. חשוב לדעת כי כיום המערכת לא מצריכה פירוק של המרצפות אלא ניתן לייבש את המצע התת רצפתי לאחר שקודחים קידוחים עדינים בין המרצפות.

 

כמה זמן לוקח לבצע תהליך של ייבוש תת רצפתי?

אם גם אתם נדרשים לבצע תהליך של ייבוש תת רצפתי אצלכם בבית, אין ספק שאתם מעוניינים לדעת מהו הזמן הממוצע שלוקח לבצע את הייבוש. הבשורה הרעה בסיפור הזה היא, שלא מדובר על עבודה של כמה שעות ואין דרך לעשות “הוקוס פוקוס” ולסיים את העבודה מהר. בדרך כלל תהליך של ייבוש תת רצפתי לוקח בין שבועיים לחמישה שבועות, כאשר ייבוש של מצע מסוג שומשום (חצץ) נחשב למהיר ופשוט יותר ואורך לא יותר משבועיים שלושה. ייבוש מצע חול מורכב יותר לעומת זאת, ויכול לקחת גם חמישה שבועות תלוי לפי העניין. עם זאת, הבשורה הטובה היא, שבמהלך הזמן הזה כמעט ולא תרגישו בנוכחות של המכונה בבית, ותוכלו להמשיך בשגרת החיים שלכם עד שהעבודה תסתיים.

איך בוחרים חברה עבור ביצוע ייבוש מים מתחת לריצוף?

אם הגעתם למצב שאתם נדרשים לבצע ייבוש מים מתחת לריצוף, אתם בוודאי תוהים לעצמכם כיצד תדעו לבחור בחברה שתבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. מדובר על חשש מוצדק, בסופו של דבר רוב האנשים לא מבינים דבר וחצי דבר בנושא הזה, ובמקרים רבים גם לא מכירים מישהו שעשה ייבוש אצלו בבית, שיוכל להמליץ להם על חברה מסוימת. זה די ברור שבחירה אקראית של חברה מתוצאות החיפוש בגוגל היא לא הדבר החכם ביותר, אלא יש צורך במציאת חברה בעלת ניסיון וידע מתאים שתעשה את העבודה כמו שצריך. ואכן, בכדי לבצע את הבחירה הנכונה, הדבר הראשון והחשוב ביותר שצריך לבדוק, הוא שמדובר על חברה אשר אנשיה מחזיקים בידע המקצועי ובניסיון הנדרש בשביל ביצוע ייבוש תת רצפתי בצורה היעילה והטובה ביותר. חברה כזאת היא למשל פלמבר-טק אשר מחזיקה בניסיון רב ובידע רלוונטי שמאפשר לה לבצע את העבודה בצורה הכי יעילה והכי מקצועית, בכדי לוודא שהלקוחות יהיו מרוצים, והמצע מתחת לריצוף שלהם יחזור להיות יבש כמו שצריך. כמו כן, כאשר אתם בוחרים חברה מקצועית כמו פלמבר-טק, תקבלו את כלל הייעוץ הקשור בגורם לרטיבות, בכדי שגם בעתיד הבעיה לא תחזור אליכם.

שאלות תשובות שאיבת מים מתחת לריצוף

במידה ויש חשד לנזילה חשוב לבדוק זאת בהקדם. נזילה סמויה ניתן לאתר באמצעות מצלמת אינפרה אדום מיוחדת שאמורה להיות לכל אינסטלטור שמכבד את עצמו. לעתים רבות תוכלו לזהות סימני רטיבות בריצוף ובקירות מה שיעיד על נזילה פוטנציאלית. לבסוף חשבון המים שלכם צמח משמעותית? גם זה עשוי להצביע על נזילה.

תחילה יש לאתר את האזור הרטוב ולאן המים התפשטו מתחת לריצוף. לאחר מכן יש לקדוח חורים קטנים בריצוף בנקודות אסטרטגיות שונות. אל החורים מחברים את המכשירים המיוחדים המפזרים אוויר חם ובכך מייבשים את המצע שמתחת לריצוף והמים הכלואים.

ייבוש תת רצפתי מתבצע באמצעות מכשירים מיוחדים המפזרים אוויר חם.

בעיקרון פעולת הייבוש מתבצעת באותו האופן, אולם מצע דחוס יותר כמו חול למשל יכולה לארוך מעט יותר זמן לייבוש מאשר ייבוש סומסום למשל.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

ביקורות 2024

שלום וברוכים הבאים לכל הגולשים היקרים שלנו! לאחרונה, גוגל הגבילה את האפשרות להוספת ביקורות חדשות. בתגובה למצב זה, אנו שמחים להודיע כי פתחנו עמוד ביקורות חדש, כדי לאפשר ללקוחותינו לשתף את חוויותיהם ומחשבותיהם אודות השירות שקיבלו מאיתנו. אנו מזמינים אתכם, הלקוחות הנכבדים שלנו, להשתתף ולהשאיר ביקורת על השירות שסיפקנו לכם. המשוב שלכם חשוב לנו מאוד

קרא עוד ›

ייבוש מצע סומסום

לקבל הצעת מחיר לייבוש מצע סומסום התקשרו עכשיו 073-393-9366 מידע על ייבוש מצע סומסום במאמר זה אנו מעניקים מבט מקיף על התהליך של ייבוש מצע סומסום, קיים שני סוגי מילוי נפוצים מתחת לריצפות: סומסום וחול. אם אתם מתמודדים עם מצב שבו מים נלכדים מתחת לרצפה? ייבוש תת-רצפתי הוא פתרון קסם. בשוק קיימות שתי שיטות עיקריות: האחת,

קרא עוד ›

הצהרת נגישות

אתר זה מאופשר באמצעות ממשק נגישות עם ערך על חשיבות הנגישות עבור כל אחד ואחת מהמשתמשים שלנו. האתר מספק מגוון של פונקציונליות כדי לשפר את נוחות השימוש ולהגביר את הנגישות. האתר מתאים לתקנים הבינלאומיים של WCAG 2.0, רמה AA. כדי להבטיח את הנגישות המלאה, אנו שומרים על התאמות שהוגרדו על ידי הגולש מתמשכות שמבוססות על

קרא עוד ›
דילוג לתוכן