ייבוש מצע סומסום

לקבל הצעת מחיר לייבוש מצע סומסום התקשרו עכשיו 073-393-9366


מידע על ייבוש מצע סומסום

במאמר זה אנו מעניקים מבט מקיף על התהליך של ייבוש מצע סומסום, קיים שני סוגי מילוי נפוצים מתחת לריצפות: סומסום וחול. אם אתם מתמודדים עם מצב שבו מים נלכדים מתחת לרצפה? ייבוש תת-רצפתי הוא פתרון קסם. בשוק קיימות שתי שיטות עיקריות: האחת, כרוכה בשיפוץ מקיף של המרצפות והחלפת המצע; והשנייה, השימוש בשירותים המתקדמים של פלמברטק. בחברתנו, אנו מציעים שירות ייבוש תת-רצפתי ללא הרס, באמצעות שימוש במערכת ייבוש חדשנית המתקינה מייבשים מיוחדים המסוגלים לינוק נוזלים ולדחוס אוויר חם, ובכך מבטיחה פתרון יעיל ומהיר ללא צורך בעבודות שיפוץ מיותרות.

חשוב לדעת כי כאשר ישנה רטיבות כלשהי אשר מחלחלת אל המצע המדובר, יש צורך לבחור בחברה אמינה ומקצועית אשר עוסקת בתחום ייבוש רצפה לאחר הצפה או לאחר רטיבות מכל סיבה אחרת וזאת בכדי שהיא תסייע לכם לייבש בצורה הטובה ביותר את המצע תחת המרצפות במינימום נזק והרס. אי ייבוש של המצע תחת המרצפות עלול להסב נזקים רבים למבנה.

למה משתמשים במצע סומסום? בעשור האחרון, ראינו מעבר משמעותי בענף הבנייה משימוש בחול לסומסום כמצע תת-רצפתי. השינוי הזה נבע משיקולים כלכליים וטכניים. עלויות נמוכות יותר של סומסום בהשוואה לחול הפכו אותו לאפשרות עדיפה עבור קבלנים. יתר על כן, סומסום מציע יתרונות נוספים, כמו יכולת משקל נמוך יותר מחול, מה שהופך אותו לפתרון יעיל וכלכלי יותר למצע תת-רצפתי.

איך תהליך ייבוש התת רצפתי מתבצע?

השלב הראשון בייבוש מצע סומסום הוא בדיקת רמת הלחות. זה מתבצע על ידי קידוח קל בריצוף לצורך לקיחת דוגמאות, אשר לאחר מכן נבדקות באמצעות מכשיר מדידת לחות מיוחד, המכונה 'מוזני לחות'. תוצאות הבדיקה מתקבלות באותו הרגע, ועל פי התקן הישראלי, הלחות המותרת במצע זה היא עד 6%. אם רמת הלחות נמוכה מ-6%, אין צורך בייבוש. לעומת זאת, אם נמצאת לחות מעל 6%, יש לבצע ייבוש תת-רצפתי. בשלב זה נבנית תוכנית ייבוש חכמה, שמתוכננת למזעור נזקים ולהתקנת המכונות באופן מסודר ובטוח, תוך שמירה על שגרת חיי היום-יום של הדיירים.

בתהליך הייבוש התת-רצפתי, חשוב להתקין את מערכות הייבוש באופן אסטרטגי ומושכל, תוך לקחת בחשבון את מאפייני המבנה והצורך הספציפי של כל פרויקט. המכונות, שתפקידן לינוק את המים ולאחר מכן לדחוס אוויר חם למצע, צריכות להיות מוצבות באופן שמאפשר את הייבוש הטוב ביותר תוך ניצול מקסימלי של המשאבים. כמו כן, יש אפשרות לכבות את המכונות בשעות הלילה כדי למזער הפרעה ורעש לגרים במבנה. לאחר התקופה הדרושה לייבוש, וכאשר הבדיקות מראות כי רמת הלחות הגיעה לרמות הרצויות, מפרקים את המכונות ומספקים תעודת אחריות על העבודה. כל אלו מבטיחים תהליך ייבוש מיטבי, אפקטיבי ומתחשב.

בכדי לבצע ייבוש תת רצפתי הן למצע סומסום והן כאשר מדובר על ייבוש חול רטוב, חשוב מאוד לבחור בחברה אמינה ומקצועית. יש לוודא מראש כי מדובר על חברה בעלת ניסיון בתחום אשר מתמחה בין היתר גם בתחום איתור נזילות שונות וזאת בכדי לתקן את הנזילה שהביאה לאותה הרטיבות.  תהליך הייבוש כיום כולל שימוש בכלים מתקדמים ומשוכללים. אם בעבר היה צורך להרים את המרצפות בכדי לייבש את המצע, הרי שכיום כבר אין צורך לעשות זאת ובאמצעות קידוח נקודתי בין המרצפות ניתן לבצע את תהליך הייבוש. כמובן שלאחר תום הייבוש יש צורך לשלוח שוב דגימה מהמצע בכדי לוודא שהוא יבש. במידה והוא לא יבש יש לחזור על פעולת הייבוש.

בבחירת חברה או איש מקצוע לביצוע עבודת ייבוש תת-רצפתי, חשוב לבחון בקפידה ולוודא שהם עומדים בקריטריונים הנדרשים להבטחת עבודה איכותית ומקצועית. נקודות לבדיקה כוללות:

  1. תעודת הנדסאי: האם למבצע העבודה יש הכשרה ותעודה מתאימה בתחום?
  2. ניסיון מקצועי: האם לו ניסיון רלוונטי ומוכח בביצוע עבודות דומות?
  3. המכשור הנכון: האם לו גישה ושימוש בציוד ובטכנולוגיה המתקדמים ביותר לביצוע העבודה?
  4. תעודת אחריות: האם החברה מנפיקה תעודת אחריות על עבודתה?
  5. ביקורות של לקוחות: האם יש ביקורות חיוביות מלקוחות אחרים שהשתמשו בשירותיה?
  6. אמינות: האם המבצע נתפס כאדם אמין ומקצועי? בחירה מושכלת במבצע העבודה תבטיח שהתהליך יתבצע בצורה הטובה ביותר, תוך מניעת נזקים והבטחת תוצאות מיטביות.

מדוע חשוב לבצע תהליך ייבוש של מצע סומסום?

ייבוש של סומסום הוא לא דבר שיש לוותר עליו מתוך מחשבה שככל שיעבור הזמן הוא יתייבש בעצמו. חשוב להבין כי רטיבות אשר מצטברת תחת ריצוף עלולה לגרום לנזקים מהותיים מאוד הן למבנה והן למתגוררים בו שכן, רטיבות במצע המדובר עלולה לגרום לשברים וסדקים בריצוף, להתפתחות של עובש, פטריות וטחב אשר גורמות למחלות נשימתיות, אלרגיות וזיהומים ועל כן, אם יש חשש כלשהו לרטיבות חשוב מאוד לבצע את הייבוש כמה שיותר מהר.

חברת פלמבר טק מהווה את הבחירה הטובה ביותר עבור ייבוש תת רצפתי מכל סיבה ובכל סוג של מצע.

הסיבות הנפוצות הגורמות לרטיבות תחת המרצפות

ישנם שני גורמים עיקריים שבגללם יש צורך בביצוע של ייבוש תת רצפתי, אשר אחראים למרבית הבעיות שבגללם אנשי המקצוע של פלמברטק נדרשים לבוא ולעשות ייבוש מצע סומסום או כל מצע אחר שנמצא תחת המרצפות בבית שלכם. סיבה אחת היא פיצוץ בצנרת המים בדירה. כידוע, בכל בית מתחת למרצפות ישנה מערכת ביוב שנועדה לסלק את המים המלוכלכים מהבית שלנו, וכשאר מתרחשת שם תקלה, מה שעלול לקרות הוא פיצוץ בצנרת שגורם למים לחלחל אל המצע שמתחת למרצפות ביתנו. סיבה נוספת הגורמת לרטיבות כזאת היא איטום לקוי שנעשה למבנה. כאשר האיטום לא נעשה כמו שצריך, מה שקורה הוא חדירה של מי גשמים שגורמים לרטיבות ולצורך בביצוע של ייבוש המים.

האם רטיבות רצפתית יכולה לגרום סכנה למבנה?

חשוב מאוד לדעת כי חדירה של מים אל מתחת המרצפות בבית שלכם, יכולה לגרום גם לסכנה ממשית למבנה. אם הפחד ממחלות שיכולות להיגרם מהעובש, והנזק הכספי הרב שיכול להיגרם מהחמרה של המצב לא מעניינים אתכם, כדאי שתשימו לב שבמצבים מסוימים מדובר על סכנה של ממש למבנה אשר סדקים שנוצרים כתוצאה ממים יכולים לגרום. ולכן, גם אם יש לכם דברים חשובים אחרים לעסוק בהם, כדאי שתעצרו הכול ותסיימו את הטיפול בנושא ותוודאו שאין יותר רטיבות, בכדי להבטיח את יציבותו של המבנה, שקריסה שלו יכולה להביא לפגיעה לא רק בכם אלא גם באנשים אחרים שנמצאים בקרבתו, ועלולים להיפגע באשמתכם.

אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר בכל שאלה, סקרנות או צורך בייעוץ מקצועי. צוות המומחים שלנו זמין ומוכן לספק לכם שיחת ייעוץ ללא עלות, כדי לעזור לכם להבין טוב יותר את האופציות שעומדות בפניכם ולהתאים את הפתרון המיטבי לצרכים הייחודיים שלכם. אנו מחויבים לשירות איכותי, מקצועי ולתמיכה מלאה במהלך כל תהליך העבודה. אל תהססו ליצור קשר – צוותנו כאן בשבילכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

ביקורות 2024

שלום וברוכים הבאים לכל הגולשים היקרים שלנו! לאחרונה, גוגל הגבילה את האפשרות להוספת ביקורות חדשות. בתגובה למצב זה, אנו שמחים להודיע כי פתחנו עמוד ביקורות חדש, כדי לאפשר ללקוחותינו לשתף את חוויותיהם ומחשבותיהם אודות השירות שקיבלו מאיתנו. אנו מזמינים אתכם, הלקוחות הנכבדים שלנו, להשתתף ולהשאיר ביקורת על השירות שסיפקנו לכם. המשוב שלכם חשוב לנו מאוד

קרא עוד ›

ייבוש מצע סומסום

לקבל הצעת מחיר לייבוש מצע סומסום התקשרו עכשיו 073-393-9366 מידע על ייבוש מצע סומסום במאמר זה אנו מעניקים מבט מקיף על התהליך של ייבוש מצע סומסום, קיים שני סוגי מילוי נפוצים מתחת לריצפות: סומסום וחול. אם אתם מתמודדים עם מצב שבו מים נלכדים מתחת לרצפה? ייבוש תת-רצפתי הוא פתרון קסם. בשוק קיימות שתי שיטות עיקריות: האחת,

קרא עוד ›

הצהרת נגישות

אתר זה מאופשר באמצעות ממשק נגישות עם ערך על חשיבות הנגישות עבור כל אחד ואחת מהמשתמשים שלנו. האתר מספק מגוון של פונקציונליות כדי לשפר את נוחות השימוש ולהגביר את הנגישות. האתר מתאים לתקנים הבינלאומיים של WCAG 2.0, רמה AA. כדי להבטיח את הנגישות המלאה, אנו שומרים על התאמות שהוגרדו על ידי הגולש מתמשכות שמבוססות על

קרא עוד ›
דילוג לתוכן