ייבוש מים מתחת לריצוף

מידע על ייבוש מים מתחת לריצוף

אם יש מים כלואים מתחת לריצוף שלכם, חשוב מאוד שתטפלו בעניין בצורה מקצועית כמה שיותר מהר וזאת בשל העובדה שמים כלואים יכולים להסב נזק חמור למבנה עצמו וכן לסכן את הבריאות של השוהים במבנה. חשוב לדעת כי לפני שמבצעים תהליך ייבוש מים מתחת לריצוף יש צורך לבדוק האם אכן יש מים כלואים מתחת לריצוף. הבדיקה המדוברת מתבצעת על ידי שליחת דגימה מהמצע התת רצפתי למעבדה ייעודית שתקבע מהם אחוזי הלחות במצע. במידה ואכן אחוזי הלחות גבוהים יותר מהמומלץ, יש לבצע את תהליך הייבוש.

מתי יש צורך בייבוש מים מתחת לריצוף?

ייבוש מים מתחת לריצוף נדרש כאשר יש חשש כי המצע התת רצפתי נרטב כתוצאה מנזילה סמויה כלשהי בצנרת, מפיצוץ צנרת מהצפה שנגרמה כתוצאה מכיבוי שריפה שהתחוללה במקום או בשל מזג אוויר סוער ועוד. בכל מקרה שכזה חשוב מאוד לבדוק האם המצע התת רצפתי נרטב. לעיתים מדובר על מצע תת רצפתי העשוי חול ולעיתים מדובר על מצע תת רצפתי העשוי מסומסום. כך או כך, יש צורך לשלוח דגימה מהמצע למעבדה העוסקת בתחום וזאת בכדי לקבל תשובה אודות אחוזי הלחות בדגימה. במידה ואחוזי הלחות בדגימת מצע חול גבוהים יותר מ6 אחוזים ואחוזי הלחות במצע סומסום גבוהים יותר מ4 אחוזים, חשוב מאוד לבצע תהליך ייבוש תת רצפתי.

כיצד מבצעים תהליך ייבוש תת רצפתי?

תהליך ייבוש מעין זה כולל כמה שלבים: בשלב הראשון יש צורך לקדוח חורים קטנים בין המרצפות או באזורים סמויים מהעין במרצפות עצמן. לאחר מכן, יש להחדיר כלי שאיבה מיוחדים קטנים לתוך המצע ולבצע תהליך ייבוש או שאיבה של המים במצע. בשלב האחרון יש צורך ליטול דגימה נוספת מהמצע ולשלוח אותה למעבדה וזאת בכדי לוודא כי הדגימה יבשה בהתאם להגדרות אחוזי הלחות המומלצים במצע. במידה והדגימה עדיין מכילה אחוזי לחות גבוהים יותר מהמומלץ יש לבצע את תהליך הייבוש שוב.

חשוב מאוד שהתהליך בפלמבר טק כולו יתבצע על ידי חברה אמינה ומקצועית, אשר יודעת כיצד לבצע את העבודה המדוברת בצורה יעילה ואיכותית.

 

מהו השלב האחרון של תהליך הייבוש?

כאשר אנשי החברה מסיימים לבצע את תהליך הייבוש באמצעות הכלים בהם הם משתמשים, חשוב מאוד לשים לב שאתם מקבלים לידיכם את הדו”ח המלא שמספר על כלל התהליכים שהתבצעו אצלכם בבית במהלך תהליך הייבוש. בדו”ח שתקבלו אמורה להופיע גם הבדיקה האחרונה שבוצעה בבית, המוכיחה כי אחוזי הלחות נכון לשעת הבדיקה עומדים בתקן הנדרש של שישה אחוזים עבור מצע חול, ושלושה אחוזי לחות במקרה של מצע סומסום. בדו”ח אמורים להיות מפורטים כלל הבדיקות והפעולות שהתבצעו בבית בצורה ברורה, וכדאי מאוד לעבור עליו מיד כאשר אתם מקבלים אותו לידיכם.

 

מה אפשר לעשות עם הדו”ח הזה?

גם אתם לא ממש מבינים כל דבר שכתוב בדו”ח, עדיין חשוב שתשימו לב שאתם מקבלים אותו ושומרים אותו במקום שאתם זוכרים. הסיבה לכך היא, שבאמצעות הדו”ח תוכלו להוכיח את מצבה הנוכחי של הדירה (או ליתר דיוק את מצבה בזמן סיום עבודת הייבוש) למשל עבור רוכשים עתידיים שיתעניינו ברכישת הדירה, וירצו לדעת יותר לגבי מצבה האמיתי. באמצעות הדו”ח תוכלו להראות להם את מצבו של המצע שתחת הריצוף, ולהוכיח כי נעשתה במקום עבודה מקצועית ומקיפה. כמו כן, במקרים בהם יש לכם ביטוח דירה, תוכלו להשתמש באמצעות הדו”ח להגיש תביעה כנגד חברת הביטוח, ובמקרים רבים לקבל לא מעט כסף עבור התקלה שבגללה הייתם צריכים לבצע ייבוש מים מתחת לריצוף.

 

למה כדאי לבצע את הייבוש עם פלמבר טק?

תהליך של ייבוש מים מתחת לריצוף הוא משהו שלוקח לא מעט זמן. במקרים מסוימים התהליך יכול להמשך גם למעלה מחודש, ובמהלך הזמן הזה אתם בוודאי רוצים להמשיך את חייכם בבית. ולכן, כדאי מאוד לבחור בחברה מקצועית ואמינה כמו פלמבר טק, אשר מצוידת בטכנולוגיות החדישות ביותר בתחום הייבוש התת רצפתי, אשר תדע לבצע את העבודה בצורה המקצועית והשקטה ביותר. פלמבר טק תדאג שבמהלך כל התהליך תוכלו למצוא אוזן קשבת לכל שאלה או בקשה שעולה אצלכם, וכך תוכלו להיות רגועים שהתהליך יעבור על הצד הטוב ביותר, ולהיות רגועים מפני חששות שנפוצות לפני התחלת תהליך ממושך שכזה בבית.

 

שאלות ותשובות ייבוש מים מתחת לריצוף

המים מגיעים מתחת לריצוף מצינור דולף שגרם לנזילה בצנרת בדרך כלל. לאחר האיתור והטיפול בנזילה יש לבדוק כי הרטיבות לא התפשטה לאזורים נוספים מתחת לריצוף. במקרה של הצטברות המים יש לבצע ייבוש תת רצפתי.

הרטיבות עשויה להתפשט במהירות לאזורים נוספים ולגרום להתקלפות הקירות, הצטברות של עובש וחיידקים ועוד.

יש כמה סימנים מקדימים העשויים להעיד על הצטברות של מים מתחת לריצוף בריכוז גבוה: מים העולים על פני השטח, טיפול בנזילה מתחת לריצוף (שכנראה השאירה אחריה גם מצע רטוב מתחת לריצוף), הצטברות של עובש וכתמים על המרצפות, רטיבות על הקירות העשויה להגיע גם מהרצפה ואפילו חשבון מים מוגזם יכול להעיד על נזילה סמויה.

המחיר עשוי להשתנות בין פרויקט אחד לאחר. המחיר הממוצע לייבוש תת רצפתי נע בדרך כלל בין 70 ל-180 שח למ”ר לא כולל מע"מ.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

ביקורות 2024

שלום וברוכים הבאים לכל הגולשים היקרים שלנו! לאחרונה, גוגל הגבילה את האפשרות להוספת ביקורות חדשות. בתגובה למצב זה, אנו שמחים להודיע כי פתחנו עמוד ביקורות חדש, כדי לאפשר ללקוחותינו לשתף את חוויותיהם ומחשבותיהם אודות השירות שקיבלו מאיתנו. אנו מזמינים אתכם, הלקוחות הנכבדים שלנו, להשתתף ולהשאיר ביקורת על השירות שסיפקנו לכם. המשוב שלכם חשוב לנו מאוד

קרא עוד ›

ייבוש מצע סומסום

לקבל הצעת מחיר לייבוש מצע סומסום התקשרו עכשיו 073-393-9366 מידע על ייבוש מצע סומסום במאמר זה אנו מעניקים מבט מקיף על התהליך של ייבוש מצע סומסום, קיים שני סוגי מילוי נפוצים מתחת לריצפות: סומסום וחול. אם אתם מתמודדים עם מצב שבו מים נלכדים מתחת לרצפה? ייבוש תת-רצפתי הוא פתרון קסם. בשוק קיימות שתי שיטות עיקריות: האחת,

קרא עוד ›

הצהרת נגישות

אתר זה מאופשר באמצעות ממשק נגישות עם ערך על חשיבות הנגישות עבור כל אחד ואחת מהמשתמשים שלנו. האתר מספק מגוון של פונקציונליות כדי לשפר את נוחות השימוש ולהגביר את הנגישות. האתר מתאים לתקנים הבינלאומיים של WCAG 2.0, רמה AA. כדי להבטיח את הנגישות המלאה, אנו שומרים על התאמות שהוגרדו על ידי הגולש מתמשכות שמבוססות על

קרא עוד ›
דילוג לתוכן