ייבוש תת רצפתי

ייבוש תת רצפתי כל המידע שאתם צריכים לדעת

פלמברטק – החברה המומלצת ביותר לשנת 2023

oded frimoded frim
07:33 19 Sep 23
מקצוענים, שירות מהיר ויעיל עם חיוך רחב. ממליץ בחום.
Giyora SharabyGiyora Sharaby
09:24 18 Sep 23
אחלה שירות. מקצועי ואמין. מילה זה מילה. חברה טובים. מומלץ בחום.
אבי רדיעאבי רדיע
12:19 14 Sep 23
הגיע בזמן נתן שרות מצויין הסביר את התהליך ונתן מחיר טוב
רוני אלמדוירוני אלמדוי
09:01 12 Sep 23
חיים ודותן צוות שירותי ויסודי ביותר!! נותנים מענה בסבלנות ומקצועיות ולא עוזבים עד שהכל מושלם ויבש. תודה רבה. מומלצים ביותר!
Amir DoronAmir Doron
08:28 10 Sep 23
נהנתי מהשירות המהיר והתוצאה המצוינתדותן היה מאוד שירותי וזמין
Ronit GerassiRonit Gerassi
11:51 30 Aug 23
דותן עשה עבודה מופלאה אצלינו בדירה. ביעילות בתזמון מהיר בשירות מצויין ותוצאות מעבר למצופה.בחור עדין נחמד מסביר פנים.מומלץ בחום להזמין מהחברה שלו ייבוש תת רצפתי.רונית ג'יראסי , רמת השרון
Ale DaschevskyAle Daschevsky
05:57 18 Aug 23
דותן וחיים נתנו מענה לצרה הצרורה שנפלה עלינו אחרי נזילה במטבח שהתפשטה מתחת לריצוף בכל חלקי הדירה.בגמר הייבוש הגיעו פירקו את הציוד נעשתה בדיקה לגילוי רמת הלחות שהגיעה לרמה טובה לשביעות רצוננו.ממליץ... בחום על חברת פלמברטקקראו עוד
Guy KarniGuy Karni
08:41 03 Aug 23
דותן שנתן לנו את השירות היה ברכה אדירה באמצע משבר של רטיבות קשה ופיצוץ צנרת שגרם לבעיות קשות. דותן הגיע עם המכשיר ונתן לנו הרבה שקט נפשי לאחר ששיתף מניסיונו ונתן עצות ששוות זהב, הרבה מעבר להצבת... היבשנים. מומלץ בכל פה!קראו עוד
lior cohen-shorlior cohen-shor
09:10 23 May 23
פעם ראשונה שאני כותב ביקורת על בעל מקצוע אבל הפעם הרגשתי צורך.חברת פלמבר טק חיים ודותן חברה רצינים אדיבים מקצועים ומאוד מאוד שירותים הייתה לי רטיבות התקשרתי לדותן שנתן לי הסבר מפורט בטלפון הסביר לי... עת התהליך בצורה מקצועית וקבע איתי תאריך עבור התקנה הגיע בזמן עשה את הייבוש בצורה נקיה ומקצועית במדיוק כמו בשיחה הרגשתי את היחס האדיב וייבש את הדירה הגיע לביקורת בזמן וסיים את התהליך לאחר בדיקה תיקניתקראו עוד
js_loader

הנחה 15% בתקופת המלחמה על שירותי ייבוש תת רצפתי למתקשרים מהאתר, ביחד ננצח.  072-393-9366

לפני שאנחנו מתחילים להסביר על הנושא ייבוש התת רצפתי מקצה לקצה חשוב שתדעו.
ייבוש תת רצפתי נעשה על ידי מיכון מקצועי, ידע וניסיון.
ביצוע של עבודות ייבוש תת רצפתי ללא אנשי מקצוע מוסמכים ומיכון איכותי יכול לגרום לנזקים בלי הפיכים למבנה הדרושים בשיפוץ כללי.
פלמברטק מעסיקה אך ורק אנשי מקצוע בעלי תארים ודיפלומות הנדסאים המיכון הוא ברמה הגבוה ביותר.
לכל שאלה או התייעצות אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ללא עלות במספר 072-393-9366

ישנם מספר יתרונות משמעותיים בבחירה בייבוש תת רצפתי חכם, והם כוללים:

  1.  חיסכון כלכלי משמעותי: ייבוש תת רצפתי חכם מונע את הצורך בפירוק מרצפות או פרקט, מה שחוסך עלויות משמעותיות בשיפוץ והוצאות נלוות.
  2. מניעת הצורך במעבר דירה: משך העבודה בייבוש תת רצפתי קצר יותר מאשר בשיפוץ, מה שמאפשר לתושבים להימנע מהצורך לעבור דירה במשך התהליך.
  3. כיול לתקנים התעשייתיים: התהליך החכם של ייבוש תת רצפתי מבטיח כי הרצפה תחזור לתקן הנדרש, מה שמבטיח את איכות העבודה עם תוצאה הכי טובה.
  4. זמן תהליך קצר: בהשוואה לזמן שנדרש לשיפוץ מסורתי, ייבוש תת רצפתי חכם יכול להיות קצר בעד כ85%, מה שמקנה לכם את היכולת לשוב לשגרת היום-יום במהירות רבה יותר.

בדרך כלל בעיית רטיבות קשורה בבעיות צנרת שמתחת לרצפה אשר יכולה לסבול מסדק או נקב ולעיתים תופעה הרטיבות יכולה גם לקרות כתוצאה מחלחול מי גשמים כאשר האיטום לקוי. המים
שהצטברו מתחילים להיספג ב”מצע” (המילוי מתחת לריצוף), מים אלה נקראים “מים כלואים” מהסיבה שאין להם אפשרות להיעלם ולהתאדות. תופעה זאת גורמת לנזקים רבים בבית לאחר שטיפלתם במקור דליפת המים נשאר לטפל בבעיית הרטיבות שנוצרה ולבצע בהקדם האפשרי תהליך ייבוש תת רצפתי

רטיבות במבנים אינה אופיינית רק לדירות ישנות, היא עלולה להופיע גם בדירות חדשות. בכל דירה שהרטיבות מופיעה היא גורמת לנזקים רבים והיא משפיעה על המראה האסתטי של הדירה

מה הם הסימנים לכך שקיים מים כלואים:

לא תמיד קל לאתר סימני הרטיבות, לפעמים סימני הרטיבות יהיו גלויים ולעתים הם יהיו סמויים מהעין. יש מספר סימנים המעידים על רטיבות בקירות או בחיפויי הרצפה. יש מקומות שבהן
אפשר לשמוע את זרימת המים בקירות, זרימה שנוצרת כתוצאה מנזילת מים הגורמת לרטיבות.

  • עליה קפילרית- כאשר אתם שמים לב למים או לכתמי מים המטפסים מן הפנלים כלפי מעלה, סביר להניח כי נוצרה שלולית של מים עומדים מתחת למרצפות והמים המחפשים מקום לפרוץ.
  • המים מטפסים לאט לאט למעלה וגורמים לרטיבות בקיר. בשפה המקצועית המים העולים מעל הפנל נקראים עליה קפילרית.
  • אבקה לבנה (מלחים) על הרובה- בין המרצפות בקווי הרובה יופיעה אבקה לבנה שניתן לגירוד, זה מלחים של המים שרוצים לצאת מים המצע שמתחת לריצפה.
  • כתמי עובש על הקירות– כתמי עובש על הקירות יכולים להעיד כי ישנה נזילה כלשהי שבגינה הוא התפתח. חשוב לבדוק כל סימן של עובש שנוצר בקירות על מנת לזהות את הסיבה להיווצרותו
  • נפיחות בקירות- אם אתם שמים לב שאחד מהקירות שלכם פתאום פיתח נפיחות כלשהי, יתכן בהחלט שהסיבה לכך היא נזילה
  • קילופי טיח- סיבה נוספת שיכולה להצביע על נזילה היא קילופי טיח. כאשר הקיר שלכם מתחיל להתקלף ללא סיבה ניכרת לעין, ככל הנראה ישנה רטיבות שנוצרת מנזילה כלשהי.
  • ריח של טחב- לעיתים אין שום סימן ממשי על הקירות, אך ישנו ריח טחב חזק בבית. ריח טחב חזק הוא בהחלט סיבה מספיק טובה לבחון האם יש נזילה ורטיבות בקיר כלשהו בבית, באמצעות אנשי המקצוע הרלוונטיים
  • חשבון מים גבוה- אם יצא לכם חשבון מים גבוה מהממוצע, יתכן מאוד שהסיבה לכך היא נזילה כלשהי בתוך הקירות או הרצפות אשר גורמת גם לרטיבות בין היתר
  • רטיבות במשקופים- רטיבות במשקופי הדלתות בבית
  • שינוי צבעים- שינוי צבעים ברובה, פרקטים, חיפוי קירות ועוד
  • עיוותים- פרקט מתעוות ומתנפח, צורה גלית ועוד
  • קירות לחים- אחד מהסימנים היותר סמויים הוא קירות לחים
  • הופעת מזיקים- נוזלים ומים מושכים מקקים, נמלים טרמיטים. אם לא מטפלים במקור הנזילה ובמים הכלואים יכול להיות שתזדקקו בשלב מסוים גם להדברה.

 

באילו מקרים נגרם רטיבות תת רצפתית

  • גשם- איטום לקוי גורם לחילול מי גשמים למבנה הבניין ומוביל למילוי הריצפה. נדרש לתקן את הליקוי ולבצע שאיבה מבוקרת של המים הכלואים.
  • פיצוץ צנרת- במקרים של פיצוצי צנרת או פצע בצינור הגורם לנזילה והצטברות של נוזלים בדירה
  • הצפה של מרזבים- זה אומנם בעיה פשוטה אבל אם לא מפנים את הפסולת מהמרזבים והיא אינה מפנה את המים, המים מתפזרים במבנה המגורים ומגיעים לחומר מילוי מתחת לרצפה ואז זה הופך לבעיה יותר רצינית.
  • ליקוי בקווי ניקוז- כמו שקיימים ליקויים באיטום מבנה לפעמים גם קיים בליקוי של קווי ניקוז הגורם לנזילות וללכידת נוזלים מתחת לריצפה. חשוב לדעת שזה אינו מים נקיים ובכך נגרם נזק סבבתי של ריח חריף של צרכים ונזק בריאותי של חיידקים ומקורו זיהום. נדרש לטפל בזה מיידיתת אתם מוזמנים להתקשר אלינו.
  • נזילה מהשכנים- המון מקרים בהן המים הכלואים בדירה נגרמים מנזילה מהשכנים למעלה, כך שאם לא מצאתם את המקור הנזילה רצוי גם לבדוק את האופציה הזאת.

 

 לאחר שתוקן מקור הנזילה ב100% נדרש לבצע תהליך ייבוש תת רצפתי
כיום יש 2 שיטות לבצע תהליך ייבוש אחת השיטה במסורתית והישנה והשניה שיטת ייבוש של פלמברטק עם מכונות מתקדמות.
שיטה מסרותית: שיפוץ כללי בה מפרקים את הריצוף בימי הקיץ וממתינים מספר שבועות לייבוש המצע לאחר מכן מתקנים ריצוף מחדש, בשיטה הזאת יש מגוון חסרונת כמו עלויות משמועיות לשיפוץ כללי, לא ניתן לחיות בבית שמבצעים בו את השיפוץ, תהליך שלא מחייב לתוצאות מקסימליות, יכול להגרם לעוד דברים בדירה בתהליך שיפות פולשני.

שיטת פלמברטק: מתבצע תהליך מיפוי של המבנה ובאמצעות מכשירים מתקדמים לאיתור רטיבות ולחות נבנה תוכנית עם נתוני הדירה, לאחר הקמת התוכנית מבצעים התקנת מכונה/מכונות תלוי בגודל השטח ומבצעים קדיחה בכמה נקודות בריצפה. תחילה יונקים את כל המים למיכלים ולאחר מכן מדוחסים אוויר חם לייבוש, תהליך שלוקח 10 ימים עד כמה שבועות תלוי בפרויקט.

בסיום התליך מבצע בדיקה ומונפק תעודה אחריות שהמצע מתחת לריצוף עומד בתקן הישראלי.
היתרונות רבים יש בתהליך זה קודם כל בעלויות נמוכות מול שיפוץ כללי, נזק מינמלי לדירה, אפשר לחיות בדירה תוך כדי תהליך הייבוש, תוצאה מקסימלית, קיים אחריות.

 

סוגי רצפות וחיפויים מה חשוב לדעת:

  • קרמיקה
  • שיש
  • גרניט פורצלן
  • פרקט למינציה
  • פרקט עץ
  • שטיח מקיר לקיר
  • בטון

 

סוגי מילוי:

כל סוג ריצפה ומילוי ובמיוחד הקומבינציות בניהם דורש התייחסות שונה בשיטת הבדיקה ואבחנה, תהליך הייבוש, מיכון מותאם ו/או ציוד נלווה, תדירות של הפעלת המכונות ועוד..

בפלמברטק פיתחנו שיטות ייחודיות לכל מקרה על מנת לבצע את התוצאות הטובות ביותר והמהירות הגבוה ביותר.

 

למה חשוב לבצע תהליך ייבוש תת רצפתי בהקדם האפשרי?

הנזקים שעלולים להיווצר במידה ולא נטפל בבעיית הרטיבות במהירות הנדרשת:

  • נזק בריאותי- מבנים עם בעיות רטיבות מהווים מקור גידול לעובש. עובש הוא סוג של פטריה המתפשטת באמצעות נבגים. נבגים אלה קיימים באוויר ומתפתחים בקלות תחת תנאים של לחות. הסכנה המשמעותית של עובש היא שהוא פוגם באיכות האוויר שאנו נושמים ותתבטא ריח רע, אלרגיות, דלקות בעיניים, אסתמה ועוד. חשוב מאוד לבריאות הילדים על מנת לא לפתח מחלות כמו אסתמה ובעיות בדרכי הנשימה לילדים.
  • נזק למבנה- המים ידועים בתכונה של כושר המסה גבוהה, אם לא נפעל במהירות לטפל בבעיה המים יעשו נזק לטיח לצבע ולבטון, כידוע בתוך הבטון הקונסטרוקטיבי יש ברזלים (בטון מזוין) המים אשר יגיעו לברזלים אלה יגרמו להם להחליד וכך יגרם נזק בלתי הפיך הגורם לייפות חומר וסכנה ליסודות המבנה.
  • נזק למערכות התקשורת והחשמל- המים שיחלחלו למערכות ועלולים לפגוע בהם, מים גם מוליכים חשמל. במידה ויש תקלה בכבל חשמל המים שיגיעו אליו יחשמלו ויגרמו לסכנת חיים.
  • נזק לערך הדירה- המבנה נפגע? ערך הדירה יורד ככל שתחכו יותר ויותר הנזק ילך ויחמיר ואיתו ערך מחיר הדירה יפגע
  • נזק לשכנים- הרטיבות הנוצרת אצלכם בדירה עלולה להתפשט אל השכנים ולכן תהיו חשופים לתביעות עבור הנזק שיגרם בדירתם

מיכון ומכשור

  •  מוזני לחות- מדדים לבדיקת לחצי מים, רטיבות תת רצפתי, רטיבות בקירות על ידי דגימות.
  • פורטימטר
  • סופח לחות
  • בלאוור
  • משאבה יעודית לייבוש תת קצפתי 2 סוגי מכונות
  • משאבה השקטה ביותר  הקיימת בשוק העולמי משאבה גרמנית
    .למשאבה הנ”ל קיימת תכונה שניתן לחבר אותה על פי 3 עוצמות
    עוצמת האקוסטיקה של המוכנה נגזרת לפי כוח עוצמת המכונה שמכוונים אותה

 

תהליך הבדיקה

התקן הישראלי מס 1555 מתיר ששיעור הרטיבות ב”מצע” חול מתחת לריצוף תהיה 6 אחוז לכל היותר וב”מצע” מסוג סומסום תהיה 3 אחוז לכל היותר.

בתחילת תהליך ייבוש הרטיבות אנו נגיע לביתכם ונעשה בדיקה ע”י מס קידוחים ונאמוד את כמות המים הכלואים מתחת לריצוף.

בדיקה זאת הינה בדיקה הכרחית על מנת להכין תוכנית עבודה לתהליך שיקום המבנה כך נוכל להעריך את משך הזמן וסוג המכשור הנדרש.

בתוצאות הבדיקה יכול להתקבל אחוזי לחות נמוכים ולכן לא יהיה צורך בייבוש כלל

 התקנה המכשור- ייבוש תת רצפתי

לפי תוצאות הבדיקה שלקחנו נוכל לדעת למפות את שטח הבית ולדעת את האזורים היותר רטובים, נבצע קידוחים בקטר 50 מ”מ במרצפות בודדות (נשתדל לבצע את הקידוחים באזורים מוסתרים, מתחת לשולחן מיטה שידה וכו’) אל החורים שקדחנו נכניס צינורות באותו הקוטר ואותם נחבר למכשיר הייבוש, מכשיר הייבוש הוא מכשיר רב עוצמה אשר יונק את המים
הכלואים מתחת לריצוף.

סיום התהליך-

בסוף התהליך על מנת שנדע שהגענו לרמת אחוזי לחות המותרת לפי התקן ונפטרנו מבעיית המים הכלואה מתחת לרצפה, אנו נצטרך לבצע בדיקה נוספת של אחוזי הלחות, במידה ולא הגענו אל היעד הנדרש אנו נמשיך בתהליך הייבוש ורק שהתוצאה נמוכה מהתקן נוכל לדעת בוודאות שסיימנו את התהליך

בסיום התהליך ישלח אליכם דוח מפורט על אופן ביצוע העבודה

ייבוש קירות בטכנולוגיה מתקדמת: יתרונות ללא פשרות

במהלך תהליך הייבוש התת רצפתי, קריטי להבטיח שלא נותרת לחות בקירות שעלולה לגרום לנזקים ולעובש. חברת פלמברטק מבינה את החשיבות שבשלב זה ומציעה שירות ייחודי עם מכשיר ייבוש קירות חדשני שמאיץ את התהליך ומבטיח את תוצאות הייבוש המיטביות. ראשית, המכשיר פועל על בסיס פליטת חום, המיועד להאיץ את התאיידות הלחות מהקירות בצורה בטוחה ויעילה. בנוסף, השימוש במכשיר זה מוביל למספר יתרונות ברורים:

  • מהירות ויעילות: תהליך הייבוש מתבצע בזמן קצר יותר, מה שמאפשר מעבר מהיר לשלבי השיפוץ הבאים של הקיר.
  • מניעת נזקים עתידיים: ייבוש מוחלט של הקירות מונע חזרה של בעיות רטיבות ועובש.
  • שימור בריאות המבנה: ייבוש מלא תומך בשמירה על עמידות הקירות ומניעת פגיעה בבלאי במבנה.
  • הפשטות ונוחות השימוש: התכנון הארגונומי של המכשיר מאפשר הפעלה קלה ומהירה, ללא צורך בהדרכה מיוחדת.
  • בטיחות מוגברת: הטכנולוגיה החדשנית שבלב המכשיר מבטיחה שהחום יפוזר בצורה שווה ולא יגרום לשריפות או נזקים אחרים.

באמצעות השימוש במכשיר הייבוש המתקדם שלנו, הלקוחות יכולים להיות בטוחים שהם מקבלים שירות איכותי המשלב טכנולוגיה חדשנית עם תוצאות מהירות ואמינות.

 

עלויות ומחירים – מחירי ייבוש תת רצפתי משתנים בהתאם לאותו סוג עבודה, מכשור, כמות משאבות, רמת מקצועיות ועוד

קיימות מספר שיטות לקביעת מחירים עבור שירותי ייבוש תת-רצפתי. אנו מחויבים לפשט את התהליך ולהפוך אותו לנגיש וברור ככל האפשר ללקוחותינו.
במקביל, אנו משקיעים מאמצים רבים כדי להבטיח שהחברה שלנו מספקת את השירות המתקדם והאיכותי ביותר בתחום, תוך שמירה על המחירים הטובים ביותר.

טווח מחיר ייבוש תת רצפתי לפי מטר של פלמברטק 70 – 120 ש”ח (לא כולל מע”מ).
בנוסף קיים אצלנו מגוון מבצעים והטבות ללקוחות פרטים ועסקיים.
להצעת מחיר מדויקת וייעוץ מקצועי אתם מוזמנים להתקשר אלינו עכשיו: 072-393-9366

מה צריך לעשות אחרי הטיפול –
אם נדרש לסגור את חורי הקדיחה שדרכם נשאבו המים.

להיות קשובים לנזילות וריטיביות, אם אתם נתקלים בלחות לא ברורה או מים באיזורים שונים במבנה לא להיות אדישים לבדוק את מקום ההרטיבות ולטפל באיטום או החלפת הצנרת למניעת נזק גדול יותר. אבל נוצר נזק של רטיבות תת רצפתית אנחנו כאן בשבילכם.

פלמברטק מספקת שירות בפריסה ארצית

-המלצות וסירטונים מלקוחות:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

ביקורות 2024

שלום וברוכים הבאים לכל הגולשים היקרים שלנו! לאחרונה, גוגל הגבילה את האפשרות להוספת ביקורות חדשות. בתגובה למצב זה, אנו שמחים להודיע כי פתחנו עמוד ביקורות חדש, כדי לאפשר ללקוחותינו לשתף את חוויותיהם ומחשבותיהם אודות השירות שקיבלו מאיתנו. אנו מזמינים אתכם, הלקוחות הנכבדים שלנו, להשתתף ולהשאיר ביקורת על השירות שסיפקנו לכם. המשוב שלכם חשוב לנו מאוד

קרא עוד ›

ייבוש מצע סומסום

לקבל הצעת מחיר לייבוש מצע סומסום התקשרו עכשיו 073-393-9366 מידע על ייבוש מצע סומסום במאמר זה אנו מעניקים מבט מקיף על התהליך של ייבוש מצע סומסום, קיים שני סוגי מילוי נפוצים מתחת לריצפות: סומסום וחול. אם אתם מתמודדים עם מצב שבו מים נלכדים מתחת לרצפה? ייבוש תת-רצפתי הוא פתרון קסם. בשוק קיימות שתי שיטות עיקריות: האחת,

קרא עוד ›

הצהרת נגישות

אתר זה מאופשר באמצעות ממשק נגישות עם ערך על חשיבות הנגישות עבור כל אחד ואחת מהמשתמשים שלנו. האתר מספק מגוון של פונקציונליות כדי לשפר את נוחות השימוש ולהגביר את הנגישות. האתר מתאים לתקנים הבינלאומיים של WCAG 2.0, רמה AA. כדי להבטיח את הנגישות המלאה, אנו שומרים על התאמות שהוגרדו על ידי הגולש מתמשכות שמבוססות על

קרא עוד ›
דילוג לתוכן